Oświadczenie o dostępności dla docelowych stron marketingowych firmy Air France
Aktualny status zgodności i bieżące działania
W firmie Air France zobowiązujemy się zapewnić inkluzywne i dostępne usługi online dla wszystkich użytkowników. Aby to osiągnąć, przestrzegamy Wytycznych dla dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1 i spełniamy wymogi Sekcji 508 Ustawy o Rehabilitacji, która ustala wymagania dostępności dla treści cyfrowych. Te standardy pomagają zagwarantować, że nasza strona internetowa jest przyjazna osobom z niepełnosprawnościami, zwiększają kompatybilność z technologiami wspomagającymi i poprawiają ogólny odbiór przez użytkownika, jako że przestrzegamy również Europejskiej ustawy o dostępności (EAA) i kanadyjskich przepisów dotyczących dostępności, aby działać na rzecz inkluzji szerokiego społeczeństwa.
WCAG 2.1 definiuje trzy poziomy dostępności: A, AA i AAA. Zdecydowaliśmy się dostosować stronę marketingową firmy Air France do standardów poziomu A i AA w celu kreowania bardziej dostępnego środowiska cyfrowego. Obecnie nasza strona internetowa częściowo spełnia wymogi WCAG 2.1 poziomu AA oraz EN 301 549. Wszystkie kluczowe kryteria dotyczące wydajności i funkcjonalności (czytelność, łatwość obsługi, zrozumiałość, solidność) są spełnione. Trwają prace nad osiągnięciem pełnej zgodności.
Aby wesprzeć nasze zaangażowanie w dostępność, nawiązaliśmy współpracę z certyfikowanymi ekspertami branżowymi, którzy prowadzą nas we wdrażaniu najlepszych rozwiązań i osiąganiu zgodności z WCAG 2.1 na poziomie A i AA. Nasze działania mają charakter ciągły i stale pracujemy nad poprawą dostępności oraz zagwarantowaniem tego, aby wszelkie treści były dostępne dla wszystkich użytkowników.
Nasi partnerzy do spraw dostępności przeprowadzają testy manualne przy użyciu NVDA, JAWS lub VoiceOver na systemach operacyjnych Windows i Mac, stosownie do potrzeb. Dodatkowo, do automatycznego testowania wykorzystywane jest własne oprogramowanie, które identyfikuje i rozwiązuje potencjalne bariery w dostępności.
Regularnie monitorujemy naszą stronę internetową, aby spełnić nasze zobowiązania odnośnie dostępności i zapewnić optymalną obsługę dla jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli napotkasz jakiekolwiek bariery w dostępności lub masz zastrzeżenia dotyczące łatwości użytkowania naszej strony, prosimy o kontakt korzystając z poniższych informacji. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiednio zareagować na uzasadnione wątpliwości i dostosować się do waszych potrzeb.
Jak zgłaszać problemy
Z przyjemnością poznamy Twoją opinię na temat dostępności stron marketingowych firmy {airline}. Prosimy o poinformowanie nas, jeśli napotkasz jakiekolwiek bariery w dostępności, korzystając z któregokolwiek z poniższych kanałów komunikacji:
Ten dokument został ostatnio zaktualizowany w czerwcu 2025 roku.