Wykup ubezpieczenie na swoją podróż
Twoje pytania, nasze odpowiedzi
Niniejsza polisa ubezpieczenia podróżnego jest przeznaczona dla osób fizycznych rezerwujących co najmniej jeden bilet lotniczy na stronie internetowej Air France na podróż do dowolnego kraju docelowego oferowanego przez Air France (z wyjątkiem krajów wyłączonych z zakresu ubezpieczenia) i chcących uzyskać ochronę z powodu zdarzeń, które wyłączają możliwość wyjazdu, a które są niezależne od ubezpieczonego i mogą wystąpić przed podróżą lub w jej trakcie.
Ta polisa ubezpieczeniowa nie jest odpowiednia dla Ciebie, jeśli:
- Uprawiasz sporty ekstremalne lub bierzesz udział w zawodach sportowych podczas podróży
- Chcesz objąć ubezpieczeniem więcej niz jedną podróż w ciągu roku
- Twoja podróż już się rozpoczęła
- Podróż odbywa się do kraju wyłączonego z zakresu ubezpieczenia
-Posiadasz inną, aktywną polisę ubezpieczeniową obejmującą ten sam zakres ubezpieczenia.
Nie, ubezpieczenie podróżne nie obejmuje zmian planów podróży.
Nie, ubezpieczenie podróżne nie obejmuje odwołania lotu przez przewoźnika, także w przypadku strajku przewoźnika. Jedynie anulowanie biletu lotniczego przez pasażera z powodów objętych ubezpieczeniem uprawnia do zwrotu kosztów w ramach ubezpieczenia podróżnego.
Aby uzyskać zwrot kosztów za odwołany lot, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą klienta linii lotniczej.
Ubezpieczenie kosztów leczenia w nagłych wypadkach obejmuje:
- Koszty usług medycznych w nagłych wypadkach, które możesz ponieść podczas podróży zagranicznej, takich jak wizyta u lekarza w przypadku problemów zdrowotnych (np. zapalenie żołądka i jelit, ból gardła), badania medyczne i/lub leki przepisane przez lekarza (badania krwi, badania radiologiczne), leczenie stomatologiczne, na przykład w przypadku silnego bólu zęba.
- Koszty hospitalizacji, jeśli konieczna jest hospitalizacja w razie wypadku lub nagłego zachoworowania (koszty hospitalizacji, operacji, badań).
- Koszty transportu medycznego do najbliższego szpitala lub odpowiedniej placówki, a także repatriację medyczną do miejsca zamieszkania w następstwie wypadku lub nagłego zachorowania objętego ochroną,
Możesz skontaktować się z nami pod adresem pmu@mondial-assistance.pl, +48 22 563 11 56.
Przed rozpatrzeniem roszczenia wymagane jest dostarczenie dokumentacji medycznej dotyczącej danego zdarzenia lub zachorowania. Po złożeniu wniosku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.